zaterdag 11 februari 2012

Proudly Presents....

de Bernina 350 !
In deze moeilijke periode vond ik dat ik mezelf maar eens moest trakteren op een opkikkertje. Wat ben ik blij met mijn nieuwe Bernina naaimachine !! t is toch een verschil hoor. Ik heb het tot nu toe altijd met heel veel plezier met mijn eerste naaimachientje gedaan maar nu werd het tijd voor een beter exemplaar. Dus stapte ik deze morgen binnen bij 't Naaidoosje in Kessel-Lo en stapte ik even later weer buiten met mijn grote doos.

Met dank in mijn hart aan iedereen die me steunt, maar vooral dank aan mijn ouders zonder wie ik deze machine nooit zou kunnen gekocht hebben. Mama, je zou de aankoop te duur hebben gevonden maar ik weet dat je in je hart trots op me zou geweest zijn. Dankjewel...dikke kus....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten