vrijdag 22 juli 2011

Maastricht (hosted by Gwen)

Vandaag ben ik met mijn superbuurvrouw Gwendy naar de gezellig drukke markt van Maastricht geweest.  Niet alleen stof aan de meter maar ook stoffenkramen aan de lopende meter.  De ene al goedkoper en interessanter dan de andere, maar we vonden ons ding, de ene ook al meer dan de andere :-).  Wat ben ik blij met mijn aankopen en met mijn dagje uit !!
Nu kan ik mijn stofjes sorteren en fantaseren over wat ik er ga mee maken.  De ene stof heeft al een bestemming, de andere wacht nog op een doel... super !
Zalig toch zo'n dagje .... zucht ....

2 opmerkingen:

  1. Leuk he! De stoffenmarkt in Maastricht! Wij wonen op 10 km van Maastricht, dus ik ben daar regelmatig te vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb net afgesproken om binnenkort samen met mijn mama naar Maastricht te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen